torsdag 30. mars 2017

2050 (Arash)

I 2050 så bor jeg i landet mitt, Iran. Jeg føler at alt er elektrisk rundt meg, alt lys kjører på LED. Luften er rent, Parkene er grønne, Fotballbanene er ryddig, jeg ser for meg at Iran er fuktig og varmt. Det er ikke lengre biler som kjører bensin eller diesel! Alt kjører på Biogass, Hydrogen og Elektrisitet. 

De fleste bilene er hvite med mørke blåe streker. Det er vakkert. 
Det er som verden er født på nytt, bedre, annerledes, veiledet, selvstendig, perfekt, nyere.

Overalt var det plakater der det sto "do a change" "do something" "everything is worth something" "think different" "leave the world better than you found it" de plakatene så ut som de provoserte folka, det så var kult med plakaten var at det var hologrammer som holdt de oppe. Jeg kan nesten ikke tro at verden har blitt forandret så mye siden 2017! For meg så var 2017 på den tida veldig avansert men nå var 2017 ganske således for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar